Födelsedag och Curtains :)

Igår fyllde jag år :) Hela familjen kom in och sjöng för mig på morgonen och då fick jag nya fina lurar till mobilen, typ världens största kokbok och en massa pengar :D Sen var det skola och det var väl som vanligt typ var med Alex på elevensval grejen o gjorde bröd, sen hade vi handledar tid, Matilda och Olivia hade gjort en jäättefin tårta med tomtebloss och nonstops på som vi mumsade i oss på handledningen :D <3

Sen var det att åka hem o äta lite mat o en maaaaassaaa tårta :D sen fixa hästarna ge dom mat o sånt, sen hämta trasiga ridvästen och åka till Dahrve och byta till en hel, köpte ett Glengordon schabrak (dom nyaste, detmörkblåa med ljusa och vita kantränder) när jag ändå var där, det var fett fiint, o så kollade jag på ridstövlar, men hittade inga jag ville ha :P mina gamla ridskor e helt paj.. :P :S

en åkte vi till kusinerna och åt lite macka o så, o sen åkte vi till Säveaulan där vi kollade på Curtains :D Det var superbra och alla var jättefina, o Tova var jättefinast tyckte jag ;) Sen åkte vi hem o då sa mamma att Lotta behövde en groom eller vaddenuheter till idag, o hon hade undrat om jag ville, men mamma berättade det liiite för sent, så Lotta hade redan fixat nån annan :P Synd tyckte jag, har aldrig varit på nån körtävling förut:P Men hon hade tydligen sagt att jag kunde få göra det någon annan gång om jag ville :D sen kom vi hem o jag däckade direkt!

Idag så har jag ridit o städat o en himla massa! Fick pengar av Fammo o Faffen :D o sen fick jag arbetarbyxor av togga :D Fett nice sen när jag ska gå energi ^^.
Men Brejk var helgalen förut, så var tvungen att rida ganska länge, såpass länge att han typ var helsvettig (red typ en timme XD inte såå länge ändå :P) så sen svampade jag av honom, shit vad han såg rolig ut x)
NU så hanmade jag här, och håller på att ladda in lite bilder som jag ska få på fotopapper sen, men datorn tycker inte att Carros fina bilder på GetMe ska få följa med, så jag är arg på datorn.. Jag ska nog spöa upp den.. *bankabankabanka*.

På onsdag äre dags för Göteboooorg!!!!! Hoppas de e några kul personer som ska åka samma båt som vår klass som man kan vara lite social med oxå. :)

Men aja, skriver senare kanske :)

puss o kram

Kommentarer
Postat av: ellen

okej... Jo, lr så har man bara balsam i någon gång ibland.. :P

tack för tipset:D

2009-04-26 @ 17:29:09
URL: http://ellenceciiilia.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0