Önskelista ;)

Tre dagar kvar tills jag fyller år så häär kommer min önskelista ;D

Nya hörlurar! (Jessi fattar varför -.-)
SADEL!! (shit att jag aldrig kan hitta en passande.. säg till om ni känner någon som har en 17 " 32 vidd)
pengarpengarpengar
Nya GG kollektionen (hade ju varit nice ;))
Ridstövlar, (sånna med SC3 eller vadenuheter)
Systemkamera (hahah kääre gud, ge mig ett lasersvärd, och om jag inte får ett lasersvärd så köper jag ett o dödar dom ändå..) (Intern skämt)
Ny sadelgjord, (min är traasig :( )
 Mer pengar
Halvstrumpor väldigt färgglada :)
Ny bikini
SKOR I MÄÄNGDER! ;)


Haha aa, det där var väl lite av sakerna jag skulle vilja ha ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

tack:D

2009-04-21 @ 15:58:51
URL: http://ellenceciiilia.blogg.se/
Postat av: ebba

:) :)

2009-04-21 @ 21:23:36
Postat av: Anna

Jag vet oxååå ebbaaa! :P

2009-04-23 @ 16:17:01
Postat av: ebba

duttiig aaannaaaa :D

2009-04-23 @ 19:58:05

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0