Trött

Jag är trött och har huvudvärk, det suger.. är dock fett peppad till att åka till Göteborg på onsdag ^^ Saaaatan vad kul det ska bli!! O så fyller jag år imorron, de ska oxå bli kul :) I hope.. :P haha


Idag har varit en ganska bra dag, hade Nat.prov i matte i morse, gick väl hyfsat, är fett dålig på att räkna delat utan miniräknare har jag märkt.. men det andra ska NOG ha gått bra. Tror jag :P Efter det så hade vi schveeenskaa hah oxå nat.prov, diskutera blablablaaa grej, det sög :):):):) lalaaala sen hade vi NO (<33) vi ska göra ekosystem så vi kan förbättra betygen i teknik oxå, brabrabraa! Oooo sen hade vi spanska, ¿habla español? sen slöt vi :)

myys värre.

Sen kom jag hem dårå, käkade två ost och marmelad mackor, sen ut o flytta över hästarna från ena hagen till den andra, sen mockade jag och ska hämta mer ensilage vad tror ni ligger i IKEAkassen? Jo en död jävla äcklig freakin' RÅTTA!!! GUD jag får damp på kattjäveln! ANDRA gången den lägger en mus i den kassen på två dagar. usch usch usch. Jag som hatar allt som mus och råtta heter.

Aja, sen har jag väl suttit här och kommat lite släkt till Get Me :) hittade tre helsyskon till honom faktiskt :) Catch Me, Try Me, och Joyride. :) Sen har jag kollat på lite olika fina bilar oxkå, storkusin kom förbi och visade några snabba fina bilar :) Han hade oxå köpt en ny bil som jag tittade på :) Silvrig var den, en BÄ-ÄM-VÄ (BMW för er som är lite sega i skallen) :)

Snart ska jag gå ut och ta in hästarna, sen plocka in disken och sen duscha så man känner sig lite fräsch :)
Kommer inte på nått mer att skriva nu, vi får la se om jag hittar på nått skoj ikväll kanske, som kan vara skrivvärt :P

puss o kram

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0