Back home again!

Sisådär, då är man tillbaka hemma efter en extremt rolig dag! Har jätteont i halsen efter allt skrattande hah!
Vi började med att fika och efter det så blev det lite kubbspel o en massa roligt snack :D

Sen fick nån den smarta idén att leka mördarleken så då gjorde vi det, men eftersom den är lite tråkig så gjorde vi dueller om man fick lika många röster på sig! Så jag fick köra springtävling mot Matilda, och inte vilken springstil som helst nej, utan man skulle springa på alla fyra hah! JAG VAAAAANN!!! :D
Andra gången så körde vi norsk fylla! Jag fick snurra 15 varv ist för 10 så jaa.. Alex vann.. men jag hade säkert vunnit om nån hade sagt att det bara var 10 varv istället för 15... ;D

Nej nu kommer nog mamma och skrika ner mig från datorn strax..

puss

Kommentarer
Postat av: saraekström

sv: haha jo det gör det nog ;) <3

2009-08-10 @ 20:17:42
URL: http://cykkelspark.blogg.se/
Postat av: Jessi

vi är så himla bra :) kommer sakna alla våra knasiga saker vi gör tillsammans :) <3

2009-08-10 @ 21:17:02
Postat av: alex

hahah nej jag hade vunnit iaf gumman ;)

det var maffia inte mördarleken <3

2009-08-10 @ 22:43:10

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0