I had a dream, a really wierd one!

Yeees, inatt hade jag världens knasigaste dröm!
Jag drömde att paow körde moppe brevid mig när jag körde min moppe, o sen så gick hon in i mitt hus o skulle låna nånting, sen när jag kom in och gick till mitt rum var det fullt av mördare med automatvapen som försökte skjuta mig när jag sprang ut och ålade runt på marken superfort.
När jag kom ifrån dom dumma automatvapensmännen så var jag helt plötsligt i skolan där robert pattinson var lärare.
Han gjorde en lista över alla som var "inne" och vilka som var "ute" (alltså snygga och fula..)
Jag hamnade på inne-listan såklart ^^ Sen när jag försökte ta smygkort på rob så blev han fett sur o morra åt mig :(
Sen vaknade jag :P

Ja.. såna knäppa drömmar kan jag ha ibland haha, nej nu ska vi ringa carruuu hörs senare :))


Kommentarer
Postat av: Sofia

jadu bra fråga! någon som inte är klar i skallen kanske haha :D

2009-08-13 @ 15:38:57
URL: http://lmzs.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0