Mys med Anna o Jessi :)

Igår kväll hade vi det asmyys :D
Vi åkte till Roma o köpte mat på ice sen så gjorde vi pizza och såg på sunes sommar och sunes jul, sen så somnade jessi i soffan haha.. (som vanligt ;))
Mmmmm.... sen gick vi o la oss, o Anna var vaken till halv 4 bara för att hon smsade med en kompis. O då vaknade jag typ o sa "go get him tiger!" o Anna börj garva XD
Sen pratade jag o anna en stund tills jessi vaknade efter 2 minuter o sen däckade jag o jessi igen. O på morgonen när Anna hade somnat så tog vi smygfoton på henne. MOAHAHHA!!

En kul kväll med andra ooord :D


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha supermega mysiiiiig kväll alltså!!!

<3

2009-08-19 @ 09:31:50

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0