Heeeeey ooh,

Ahhh.. Tog en liten kort bloggpaus där tihi ;) Orkade bara inte sitta o skriva saaaamma jävla visa om och om och om och om och om och om igen! Vilket jag ändå kommer göra :P
Så idag har jag haft engelskaprov och matteprov! Kunde typ nada men det löser sig nog ändå, jag menar, jag kan ju inte ha så mycket fel. Väl. Hoppas jag. Whatever.
 
På onsdag är det bowling o pizza på kanonen, tagga tagga! Har läst att det är enklast att bowla i löst sittande kläder så blir mjukisar o nån tjocktröja, perfekt att tjocka i sig pizza i sen oxå! :D Clevergirl ohyeah
O på torsdag äre sävefest! Får se hur det blir med det :P

aja

DET ÄR SNÖ PÅ MARKEN OXÅ :D:D Lyckaaa!

och nej jag lägger inte upp nån bild idag, I's soooooo boring!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0