PLUGG

Gud vad jag har pluggat idag, sjukt trist och är ändå inte nöjd över svenskagrejen. Skitsamma jag orkar inte göra mer nu, det får duga. I värsta fall får jag väl improvisera lite!
Ska läsa svetsteori om en stund, har skriftligt prov i det på tisdag och det underlättar ju om man kan allt som man ska kunna då haha, alla delar, hur man sätter ihop dom, säkerhetsföreskrifter etc etc

Har mockat ur GetMes spilta och Brejks box idag, jisses vilket jobb! Som tur var har dom inte stått inne så mycket så det var inte så farligt men ändå. Vid 20 i ett idag kom jag på att "juste... GetMe ska vara med på klubbprojektet och dom hämtar honom vid ett idag.. STRESS!!!!!" Var bara att släpa med sig ida o ut o borsta o olja in äckeltränset, fast sen var dom lite försenade så hoppade upp o skrittade runt lite barbacka på honom :) Så hiiimla längesen jag red på honom :s

söt

Min sötGetMe (TILLSALU)


Kommentarer
Postat av: sara

sv; visst är jag XD haha men du pluggar ju iaf, det gör aldrig jag XD

2009-12-06 @ 18:33:19
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: YAIYA

YAIYA svarar @ ebba: okej, synd att du inte vet hoho :)

2009-12-07 @ 08:36:57
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0