Sista tisdagen i skolan för året

Snösnösnööö :D

Har kastat snöbollar på en massa folk idag, o mulat en moaha! Kommer väl antagligen få igen imorgon men jaja, är man med i leken får man leken tåla heter det ju!

Har svetsat färdigt min lilla bil nu oxå, den blev ganska fin, hoppas på att jag får ta hem det o pimpa den lite till ;) Elläraprovet gick bra... Tror jag. Osäker eftersom vissa av frågorna var helkonstiga, skulle räkna seriekoppling,
parallellkoppling, parallellkoppling, parallellkoppling och seriekoppling. Kunde inte förklara det bättre än så :P O sen skulle vi räkna ut strömmen genom dom oxå! Men vem vet, jag kanske fick rätt, tror inte det men jaja, kan ju drömma ;)

Kommentarer
Postat av: sara

SNART LOV :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-12-15 @ 19:48:36
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0