Breeeeeejk <3

Red ut en sväng på Brejk för ett tag sen och han var så hiiimla fin ♥
Fast han fick lite ryck o blev livrädd för nåra kossor haha, sötnoooos :) Sen försökte han bocka av mig oxå, grrrr....... (a) Men förövrigt var han jättelydig. :D
Träningen för Bella M har verkligen hjälpt mig! Hon kommer snart igen så då ska jag banne mig rida för henne ännu en gång ;D
Hoppas på att Marika skickar bilderna från träningen förra tisdagen snart :) ;) Annars så finns det två bilder på mig o Brejk på deras hemsida levidegard.se :)

Imorgon blir det omstängsling av hagen och uteridning på galoppstigen i guess :) Kanske drar förbi Stångaspelen o tittar en stund oxå om nu någon vill ses en stund? :)

bräks

Underbara ponny ♥

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: för att man vill hitta nåt större eller billigare:)

2009-07-10 @ 21:57:54
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0