Friiiday!

Finally friday!

Nu tänkte jag skriva om varför jag hatar superlim extremt mycket, intressant visst ;) INTE.

Superlim är enligt mig det värsta som finns eftersom ögonen börjar svida och kliar man sig i ögonen så blir det bara värre. Det som gör så att ögonen börjar svida och bli irriterade försvinner j inte bara för att man sätter på locket igen, neeejdå, det blir ju nästan bara värre!
Då tror man ju att det är lugnt o så kan man fortsätta att hålla på med det man nyss har limmat. Not, det avger ju samma ånga som limtuben gör så det spelar ju ingen roll om man har locket på eller av.
Plus att man fastnar i olika saker såfort man har fått lim någonstans. Fastnade i en stålfjäder bara för att jag hade lim på fingret, skills jag vet.

IRRITERANDE!


ssd

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jag är en riktig klumsedums så jag skall absolut inte i närheten av superlim. Jag har till och med fått det på läpparna en gång!!

2009-07-10 @ 20:36:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: N

Hahaha, smidig som ba den elr vad? ;) Brukar du tävla nåt på fastlandet? Ja e astaggad, har börjat hitta knapparna nu :) Å visst e mitt gg-schabrak snyggast? Hahah, ja å min kompis gick där å ja ba när ja åker till gotland ska ja köpa ett gg-schabrak å hon ba där är några gg-schabrak som ja typ precis gått förbi. Ja typ kastade me dit å ba OMG!!! GLEN GORDON!! x) Hehe, råka bli lite lång kommentar : 3 <3

2009-07-10 @ 21:01:11
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0