Suuuper.... (y)

Hahahah försov mig som FAN idag. Vaknade halv sju, alltså fem minuter efter att bussen har gått.. YEY.
Så det var att springa upp till mamma o pappa o så fick mamma köra mig till jobbet ;)
Oooooch på jobbet så klantade jag mig typ hela tiden.

Höll på att limma fast knappar på "björnarna" (dom som finns på Mc Donalds och håller koll på hur länge hamburgarna har stått och väntat) o iallafall så får jag lim på tummen, råkar smeta ut det på pekfingret och fastnar i ett papper haha, o jag var tvungen att SLITA loss det från fingret eftersom det torkar extremt snabbt. Sedan en stund efter så fastnar jag i själva björnen... Så fick slita loss den oxå hah. Lyckaat!

joooooobb
Så glad var jag alltså INTE idag ;)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0