Are you ready?

Jag har trååkigt, lyssnar på three days grace på spotify, suck. Har just snaskat i mig tio smågodisar tihi :)

Btw så var jag ute och red förut, Brejk blev rädd för en sten, ett hus och sin egen skugga, ;) Hästar är nog inte så smarta som man tror :P Men han var überfiiin när jag red :) Red i samlad trav och han höll sig lugn även om Ida o Cenita körde galopp bakom oss :S Han var så fin så fin :) Och för en gångsskull så red jag faktiskt bra :) (yeep, pepptalk to myself,) Men det är faktisk så att tjejer nästan ser det negativa i allt dom gör så nu ska jag börja skryta om mig själv, för mig själv, om det nu inte finns någon frivillig som vill höra hur förbaskat bra jag är :D?

:):) Det är väl det som hände nu idag ialf, idag kom jag tillomed ihåg att ge fiskarna mat ^^

Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: Nej det hade jag verkligen inte gjort. :)

Skulle gärna börjat gymnasie där om jag hade haft nånstans att bo. ;)

2009-06-14 @ 22:10:12
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: ellen

Svar: Javisst :D

2009-06-14 @ 22:10:49
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0