Everbody wants a piece of candy

Guuuuud jag är heeeeeelt slut!
Den som orkar läsa det här jag nu komme skriva är jääääätteduttiii ;))

Jaja, igår kväll så var det gillning med klassen hos sandraaa :) Fett roligt var det,  först åt vi lite chips o sånt, nyttiga som vi är sedan vi grillade såklart och fick jättegod potatisgratäng till och nån currygegga som oxå var asgod! Sen efter det så käkade vi grillade marsmallows och mer chips, och sänkte hur mycket läsk som helst XD

När vi hade ätit allt det dära så spelade vi kubb ett tag, laget jag var med i förloooorade :( Olivia P dödade kungen...............
Efter vi hade spelat kubb så fick vi KLADDKAKA!!! med massor av grädde!!!!
Jisses vad vi tjockade oss alltså trodde helt seriöst att magen skulle sprängas hah!
Alex och jag bestämde oss sedan för att ta en liten promenad till mitt sommarjobb så vi kunde bränne fetteeeet ;) haha
vi såg spioner i nästan varje trädgård asså ;) heh.

Sedan när vi var halvvägs får jag ett sms som det står "nu ska vi se twilight" jag ba NEEEEEEEEJ!!! JAG VILL SEEEE!!! så då gick jag och alex jättefort tillbaka haha, jag fick ta hennes skor för att hon hade fått skavsår oxå XD
Twilight är typ bääääääääst, det jag fick se ialf, såg fram till när dom är i skogen första ggn, men missade en kvart av början, men saaaaaatan vad snygg han är, GE MIG!
Sen skulle jossan hem o det var hennes film så hon tog med sig den hem igen -.- så då såg vi en jim carrey film som handlade om syskonens blablalbla olyckliga liv. Den sög! Vid halv ett kom jag i säng ialf, på en madrass på sandras golv XD

Sen upp imorse klockan sex, ta en macka på stående fot i köket sedan gå mot Hanza, mitt sommarjobb :) Var väl där en halvtimme förtidigt så jag väntade utanför :P
När jag hade fått på mig hanzaskjortan så var det bara att börja montera, först så visade Ivar hur man gjorde sen så hann jag göra 23 st på hela dagen :) Ganska bra för att vara nybörjare :) Det tog ca 15-20 min/styrgrej. Det var typ styrgrejer till maskiner eller nånting, såndär uppåt, sida, ner, sida, snett ner, snett upp, osv :P Kanske kan ta nån bild imorgon om nu någon vill se? :)

På lunchen så stack jag o lisen till konsum och köpe mat och jag köpte godis (a) :)))))

Snart ska jag åka till Borum o köpa mjukglass med Jessi o Jossan :D

puss

Kommentarer
Postat av: - HANNA

Jag gjorde förut, men inte nu längre. Är lite för stor så ska betäcka henne :)

2009-06-22 @ 17:32:54
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: OLESSIA

jag är också trött

2009-06-22 @ 18:00:03
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Ja men eller hur! :) Hehe. Hur har din dag varit då? :)

2009-06-22 @ 18:00:45
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Hehe okej :) Jo den har vart bra, förutom min lilla cykeltur ute i regnet! :P

2009-06-22 @ 20:18:21
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Haha nej! Förresten, tänkte prova på nåt skoj här på min blogg. Kanske veckans blogg, hiss&diss? :) Har du några förslag? :)

2009-06-22 @ 20:24:22
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: - HANNA

Säg inte det, i min kommer du kanske med! Haha. Jag har världens otur i sånt där alltid jag med så.. :P Okej, imorgon dyker det upp något skoj, kika in får du se då :) Vad ska du göra annars ikväll då?

2009-06-22 @ 20:45:19
URL: http://hnaolsn.blogg.se/
Postat av: Jesssssiiiiiiii

Vill du ha mjukglass eller?? ;P Eller myggpizza?

2009-06-22 @ 20:49:28

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0