F-f-f-f-f-freeejaaa

Ännu en dag på jobbet avklarat :)
Jobbade med samma saker som igår och min rumpa är stentrött på allt sittande :P

Nu när jag kom hem så öppnade jag mailboxen och såg att jag hade fått mail från Marika som skulle informera om dressyren på söndag, nu måste jag bara övertala pappa o sen är det bara att förbereda sig mentalt. Så att när det väl är träning så kan man hålla koncentrationen i topp! Mycket viktigt. Jag är sämst på att hålla koncentration länge haha, en slang av ADD maybe? ;)

Nej nu får Freja komma så att vi kan äta godis :))))))

puss


Kommentarer
Postat av: carro

svar:med mig är det bara bra :) Händer imorgon då:)?

2009-06-23 @ 19:39:25
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0