hellogoodbye.

jaa, eftersom förra inlägget var tråkit o så så tänkte jag skriva om vad jag har gjort idag, nu när jag slutar nian så måste ju klassen o allting splittras så har vääärsta ångesten typ, suck.

Men jaja, imorse när vi kom till skolan så skulle vi samlas utanfö huvudentren för att sedan ta den gula assnygga bussen till Gustavs där vi skulle lyssna på en polis på ungdomsenheten. Det var ganska trist men det blev roligare när alla ställde helt knäppa frågor haha xD äänyway, när vi gick den sista biten för att komma fram till huset där polisföreläsningsgrejen var så blev skorna pisseblöta, gräset var ju jätte blött, inte kul när man hade tunna vita strumpor.. ;) Efter föreläsningen så gick vi till Fröjels gamla skola o hade det mys, vissa i klassen övade foxtrot medan andra spelade fotboll eller körde kubb, jag gjorde lite av varje, var maskot för kubbspelarna hah, fullt med pinnar i håret fick jag :P
Sen fick vi käka pastasallad o äta macka :)
Vi fick göra en färganalys oxå, när man ser vilken sorts färg man passar i, antingen gulbaserade toner eller blåbaserade toner. Jag passar tydligen i gulbaserade toner, med "vår" som specialinriktning, vissa andra hade sommar, höst eller vinter som "specialinriktning". Personer som jag med gulbaserade toner passar i guldsmycken medans dom med blåbaserade toner passar i silver :) 
Så jag gjorde helt rätt i att köpa en maaaaaassa guldsmycken ^^ 

Efter det var det "vett och etikett", ganska kul faktiskt, visserligen visste jag det mesta eftersom vi har värsta stora boken som handlar om hur man beter sig på fina middagar o så :P Dock gör jag aldrig som det står i boken hemma haha, men när man käkar hemma hos någon där det är finmat så måste man ju anstränga sig lite ;) När allt det var slut så åkte vi hem igen :) 
Så det var väl egentligen vad som hände idag, juste Olivia fick en rullgardin i huvudet oxå :s 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0