It feels like yesterday

Blev stört tävlingssugen nu! Grrr... :P Skit att tävlingen är fett lång härifrån o att man inte kan samåka med någon :P Måste nog kolla upp när nästa tävling är, så att jag kan tjata ännu mer på mamma att hon ska köpa kameran som vi har nackat om sen i julas typ ;) Nej nu får halva juli ha gått så jag får pengar så jag kan köpa en egen :) 

Mål för i år i mitt liv:
Tävla LB i hoppning på Brejk ( )
Få GetMe såld ( )
Gå ut grundskolan (x) - hah, vad annars ;) ÄNTLIGEN
Köpa systemkamera ( )
Sommarjobba ( )
Åka mustang (x)

OBS. bara några av målen, orkade inte skriva ner resten :P Har dom i en egen liten skrivbok där jag skriver sånt jag vill göra :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0