Jag ska bygga nånting stort och vackert som jag ska krossa er med!

Och det ska jag, jag ska krossa er!
Borde egentligen göra mig klar för sängen snart, ska vara i lagården klockan 7 imorgon, snark.

Carros mamma Marika tipsade mig om en kvinna som heter Bella som man kan träna dressyr o sånt för, hon ska vara nere den 26-28 så måste prata med pappa såfort han kommer hem på fredag :) Hoppas det funkar, behöver verkligen en knuff framåt nu för det känns som jag står på samma ställe hela tiden :P Vilket jag inte tycker är så roligt, jag vill UTVECKLAS och jag vill verkligen att Brejk ska utvecklas, eftersom jag inte får tävla ponny om två tre år så vill jag ha honom så pass bra att man kan tjäna lite pengar på honom också, hu vad hemsk jag låter. Jag menar det inte så hemskt som det kanske verkar, jag älskar verkligen Brejk men om två, tre år när jag är för gammal så måste jag ju ändå sälja honom. Jag vill ju ha så roligt jag bara kan nu under den här tiden såklart!
 Brejk ♥


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0