Sommarlov och avslutning :)

Äntligen sommarlov! Stööööööört skönt!!

Hade så himla kul igår kväll! Dansade och dansade och gick ut tog luft, dansade och dansade ännu mera :D Typ alla stod o hoppa i en hög, shiiiet vad varmt det var, och askul!

Men ja, dagen började med skola, det var mest städning, glassätning o lite sånt sen så var det sång o avtackning och sånt på scenen i aulan :) Det var jättemånga som fick stipendier oxå, Terese, Tova, Anna, Jossan och Matilda :) Har för mig att det var alla ur vår klass ialf, sammanlagt var det 22 pers, uppdelat på fyra klasser :) Jag som har varit Spirit fick oxå gå upp på scen o få en ros och ett presentkort på en biobiljett, niiice :)
Alla var jättejättefina! Kommer säkert komma upp några bilder, både här och på min billdagbok, Yelloooww.
Efter avtackning o det så samlades vi i klassrummet och gav Helena våran fina plansch på henne och sånt som påminner om vår tid tillsammans :) Sen så hade hon varit jättesöt och köpt små burkar med hjortronsylt till oss, gott!!! Det ska jag ha på mina pannkakor sen ^^ Vi fick oxå tillbaka pengar från klasskassan, fick 480 kr, trodde att vi skulle få typ 150 kr, men det blev mer än så ;) Vi fick våra betyg oxå :D Jag hade MVG i kemi och svenska ialf, (haha dom enda två betygen jag kommer ihåg i huvudet :P Får nog kolla sen, ska räkna ut alla MVGn, Vgn, o Gn :P) Sen så hade vi kramring med lite gråtning också :P
När skolan var slut så åkte jag hem till Tova tillsammans med Terese o senare kom Sandra som skulle fixa mitt hår :) Det blev fiiint :D Kommer bilder ;)
Sen drog jag o Jessi hem till Anna o gaaah, jag höll helt seriöst på att svimma, dom hade fixat en Mustang GT cab :D:D:D:D:D:D LLLOOOOOVVVEEEEE!!!!!!! Bilder på den kommer GARANTERAT! Och den åkte vi dit i, fast frisyren höll inte så bra där man satt i baksätet heh :)

När vi kom till själva balen så var de fotning o en massa såntdär, sen var det mingel en stund o senare så gick vi in till salen där det var mat :)
Som förrätt fick vi toast skagen tror jag att det var, sen som varmrätt var det världens godaste kött! Det var perfekt helt enkelt! Efter maten gick vi ut o tog lite luft o pratade lite o gick några varv runt huset, men sen var det dessert, blåbärs parfait fick vi :) GOTT!
Sen var det ut och röra på sig tills bandet kom som skulle spela, för då var det danstime! OCH GUD VAD VI DANSADE!!! Från tio till halv ett! Med några ut och ta luft pauser för jisses vad varm man blev! Alla stod o hoppade o dansade som galningar, var helt slut sen! Sen vid halv ett någonting så skulle bandet åka igen, så då började dom flesta droppa av, och det blev en hel drös med kramar från en massa olika härliga personer man har lärt känna under dom här tre asbra åren :) :) Skulle jag skriva upp alla namn hade ingen orkat läsa, vilket jag misstänker att ingen gör nu ändå hah :P
Men asmysigt var det i alla fall :) :) :)

Sen åkte vi hem till Anna och sov där, jag och Jessi dårå, jag slocknade kanske vid två medan dom andra två snackade ett tag till, sen ringde någon på min mobil oxå, så Jessi o Anna tog det o hade tydligen jättekul hah fattade inte riktigt vem som ringde så det var typ, - Öhh, jessi tare! du får snacke. zzzz  X'D Nej nu orkar jag inte skriva mera, skriver kanske lite senare :)

BRA KVÄLL! :D ♥♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0