Studenten

Idag så stack jag från skolan vid elva och åkte in och kollade på min kusin Jens som tar studenten idag, grattis till honom :D Var uppe i deras vagn o kikade lite oxå, jeppe o togga ska vara vagnvakter eller vad man nu ska kalla dom, dom har iaf ansvaret på vagnen o sånt har jag för mig :P 
Giiiispa sabbade dock min´, idas o pappas överraskning.. Jens trodde nämligen inte att vi skulle komma för vi hade sagt innan att vi inte hade tid men sen så kom vi dit ändå ;) Han blev glad i alla fall :) :) Längtar till jag tar studenten.. om drygt 3 år nånting, heh vilket party det ska bli då :) Vill verkligen veta vilka som kommer gå i min klass sen när jag börjar gymnasiet :P hmm, det märker jag nog om inte annat hah.
Har just varit ute och flyttat hästarnas hage lite så dom får mer gräs, sen i helgen ska jag göra en ny hage med ASMKT gräs i ^^ moahahaaa, feta ponnies me liiike :) :) snart ska jag rida en sväng antar jag, men ska nog sova en timme först för jag somnade i bilen påväg hem (A) :P 
mjao
Kissemissarna börjar bli "stora" nu, dom är helt galna hänger och klänger på allt verkligen! Imorse så klättrade en av dom upp på mitt ben, aaaaaaj vad klorna var vassa! Men söta är dom :) Nästan lika söta som älsklingsbrejk ♥

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0