touchdownturnaround :)

trallalej, vad jag lyssnar på den låten haha, man blir så glad då :)
har nyss varit på träning, red i Jessi o Jossans grupp, den som egentligen är innan mig, men träningen gick ganska bra, vi kom över hindrerna ialf, men jag höll på att flyga i backen efter ett räcke då Brejk började bocka haha, vad glad han blev ;) o alla bara skrattar åt mig XD O jag garvade nog mest, hann faktiskt tänka "tur att jag tog med mig en tårta ändå". ;) Men stackars Carro flög i backen, hon red lille hingsten, ajsomfan! Hon fick nog vääääldigt ont i ryggen.. sånt är INTE roligt, men får hoppas att det blir bättre :) (vi får ha balansträning tillsammans hah ;))
Efter hoppträningen var det tårtkalas och alla hade fina tårtor med sig :) :) verkligen jättemumsigt!
 Jag, Carro och Linnea o hennes kompis Martina var där, så då satt vi o pratade om våra lärare o en massa annat kul :)  Men sen började det regna, usch jag hatar regn, i liten mysmängd funkar det men hu, att stå ute i det, nejtack. :P Sen nu när jag kom hem så släppte jag ut hästarna o slängde in en bal med halm, ensilaget o höet är helslut... :/ inte heller så bra... tur att det finns gräs i dom andra "daghagarna" :)
Ska nog sova snart, är helt sluuut, zzzzzzzzz....
puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0