Update.

Hinner verkligen inte blogga nu förtiden.. :/ Jobabr från 7-4 och ibland ända till 5, sen måste man hem och ta hand om hästarna, rida dom o så och när man väl kommer in är klockan halv sju (om man har tur!!!!) då äter man och sedan vill man bara somna. Jag slocknar ungefär vid klockan nio dårrå, sen så går jag upp kvart i sex :P
Men på jobbet är det lite skönare, sitter mest och lyssnar på radion medan jag monterar, mycket skönt. Man slipper liksom tänka så mycket då, bara att lyssna på musiken och skratta åt radiofolket :)

Snart ska jag sticka ut och rida, måste bara få tag på frässsssssss :)
 I helgen händer följande;
• På lördagen så åker jag in till stan tillsammans med fräääjja och ska föhoppningsvis köpa lite skooor eller nått sånt :)
Sen på kvällen så ska jag åka till Jessi o sjunga singstar med Anna :D efter det måste jag antagligen hem, eftersom på
• Söndag; så ska jag rida dressyr på förmiddagen för Isabella Mongelli :) Efter dressyren har jag inte riktigt kommit på vad jag ska göra, men är det sol ska jag dra ner till beachen och steeeeka ^^

Juste, imorgon tror jag att jag ska äta på Creperiet i Hablingbo :)))))) Namnamnammmmm :)


sötponny :)


Kommentarer
Postat av: carro

svar:godkväll:) Allt bra idag :)?

2009-06-25 @ 19:22:10
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: s

haha, aah, men din blogg är ju typ skit snygg som den är, men om du vill så visst ;) <3

2009-06-25 @ 19:57:04
URL: http://cykkelspark.blogg.se/
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; haha (A)

2009-06-26 @ 21:52:41
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0