Bästa söndagen och måndagen på länge ;)

Hahaha, uteritten där vi skulle bada var heeeeeelt utflippad! Asroligt verkligen! Först när vi kom till stranden försökte vi få hästarna att gå i, men såklart ville dom inte, så då blev det att hoppa av o leda i dom först haha, dom såg så söta ut med vatten upp till knäna och mularna helt blöta :) När dom väl hade kommit i vatten, som faktiskt var hyfsat varmt, så tyckte dom att det var jättekul :) Men Rana ville inte gå i, o sen när hon gjorde det så hoppade hon över den lilla "kanten" o över all släke, o Jossan lät typ nått liknande; Oaaahhhh!  XD Fast ja.. sen så kommer vi då till den riktigt roliga grejen ;) Michi, Jessis häst, fick typ nått ryck och bockade HELA vägen in till stranden haha, det var typ bock bock bock snubbel bock bock SPLASH! släp släp. Dom tre sista lätena kom när Jessi flög i vattnet, en halvmeter från stranden.. Hahahaha höll på att trilla ner från hästen så mycket garvade jag! Men... sen kom Jessi på att hon hade Jossans kamera på sig.. som oxå hamnade i vattnet.. :P INTE så bra, o sen när alla var plaskblöta o vi var påväg hem kom Jessi på att mobilen låg i fickan som hade varit i vattnet längst.. R.I.P Jessis mobil och Jossans kamera.
Men det var roligt ändå XD Sen skrittade vi hem o pratade om en maaaassa roliga saker, :) :)

Sen idag dådå, då var det först skola sen grog jag hem till Jessi :D Hos Jessi så körde vi Singstar, jag vann faktiskt två gånger tihi ;) tänker iiiiiiinte säga hur många gånger vi körde :P Sen pluggade vi lite, gjorde chokladbollar och hoppade studsmatta o åt glass o solade o pratade på studsmattan :P Sen hjälpte vi Annamia att lasta en häst, sen hoppade vi lite till med Jossan, cyklade till sågen där pappa var, men han skulle inte hämta mig förrens fett länge så då cyklade vi tillbaka igen :) Efter det åt vi plättar, som var FETT GODA :D:D:D o så kollade vi hingstar som var FETT SNYGGA :D:D:D hahaha, jo jag är geek idag :P  men jaaa... sen kom min kusin Jeppe o hämtade mig i hans finbil som är stöööööööööööört snygg :)
Jaaaa, det var väl typ det som har hänt nu senaste tiden tehe ;)

natti o puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0