Fästing

Upptäckte just en liten fästingjävel på min vänstra arm, jag fattar inte hur sjutton dom alltid lyckas överleva hur mycket man än klämmer ihjäl dom.. Så nu tejpade jag fast honom istället, hihi, jag är nog en liten insektsplågare ändå. Eller är fästingar insekter, dom är kanske småkryp, aja, whatever. Död kommer den vara ändå. :)
 
Btw så kommer dom som provred Getme för ett tag sen, o hämtar honom på lördag förmiddag, dom ska ha honom på lån ett tag nämligen, men i juni någongång så måste vi ta hem den lille söte tjockisen, Jessi ska kanske ha honom på sista omg, i PAS-dressyren som går i LA:1 eller nått sånt :)   

over and out

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0