Har just läst ut Livet kan inte vänta

Ja som rubriken säger så har jag läst ut boken Livet kan inte vänta som är skriven av Sara Natt och Dag. Boken handlar om tre kvinnor som alla har en sak gemensamt, cancer. Boken handlar om deras liv med cancern, sjukhusbesök och deras syn på livet. Läs den!!

Mmm, vädret är förövrigt väldigt konstigt idag, först så är det regn sen sol, sen mulet, sen sol igen och nu är det mulet igen o kallt.. suck, ge mig riktig sommar!!!!! 
 Hu, hela min säng är full av kaksmulor, kanske inte var nån höjdare att äta kakor till mitt KR marathon i sängen igår (A)
Förövrigt så lyssnar jag snart sönder Cobra starships låtar som dom har på myspace.. hihi ;P Dom e nice :)

Dax att äta nu, lax och potatis med romsås, yummie!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0