Irritation.

Mmmm, nu tänker jag banne mig lista några saker som kan få mig riktigt irriterad.

1. När batteriet till mobilen dör fastän man trodde att man hade laddat det.
2. När man VET att man har rätt om olika grejer men ändå så säger folk emot.
3. När ens bror övertar Tv:n för att spela tv-spel på, när man egentligen hade tänkt att se på det där superniceiga programmet man hade spelat in.
4. När man biter sig i läppen.
5. När man biter sig i tungan.
6. När ens syskon tar ens nytvättade kläder som man själv hade tänkt ha, utan att fråga om lov.
7. När man klantar sig och somnar med nytvättat hår, det är ju omöjligt att få styrsel på det sen på morgonen!
8. När folk säger saker till en försent.
9. När internetet klappar ihop.
10. När man ärsupergodissugen och så finns det   I N G E T   godis alls.
11. När människor pratar bort saker, som är viktiga! Då blir jag inte irriterad, då blir jag arg ;)
12. När någon..... äter upp ens godis/kakor/specialfixadejättegoda yoghurt/frukt.
13. SMULOR I SÄNGEN!!

Med det tänkte jag avsluta min irritations-lista.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0