Onsdaag

Yes, onsdag nuuuu igen! Hann inte skriva nått igår, hade hoppträning :) Gick jättebra, hoppade olika vägar och tränade på lydnad, tillbaka när man bad om det och sen framåt såfort man sa till om det. Sedan hoppade vi en bana bestående av 10 hinder och elva språng :) Fick dock ett stopp på sista hindret, ett trippelbarr, men eftersom både jag och hästen var trötta plus att han tittade till lite så fick vi ett litet jävla skitstopp -.- men sen om på det igen o då gick det finemaaang ;) Jessi tog några bilder oxå, men som jag säkert har skrivit förut nångång så är kameran inte den bästa ibland. En stund så får man jättebra o skarpa bilder, sedan efter ett tag så kan man få extremt suddiga bilder, vilket inte är så roligt >.< haha,

Nu idag så har jag varit i skolan o fortsatt med min o Jessis skovelhjulsgrej, imorron är det utställning o redovisning o sånt, men det kommer gå superbra ;D För vi är bäst :):) 
Hahah påväg till skolan, när vi satt i bussen så hade Jessi "guidad tur" ända fram till klinte, guuud jag höll på att garva ihjäl mig! Ekorrar som låg på ängarna och kunde flyga och smör som växte på åkrarna XD

Aaaaanyway, nu har jag käkat mat, ska kolla andras bloggar plus att jag håller på och skickar bilder till Carro så ja det är väl det som händer ikväll :)

puss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Allt bra med dig? :)

2009-05-27 @ 20:45:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa, vad kul! :D <3

2009-05-28 @ 07:31:09
Postat av: I S A B E L L A

sv: Men vad härligt då!



Jodå, den var väl bra. Men nu väntar en ny helg:) vad ska du hitta på då?

2009-05-28 @ 13:31:03
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: ebba

sv till carro:

Jaaa :D <3

2009-05-29 @ 20:42:24

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0