Onsdagar är bra dagar ;)

Jahapp, skola skola skola, hade en uppsats att skriva idag, den skulle handla om världskrigen så jaa, det var ju bara o sätta igång, vi hade tre timmar på oss men jag blev klar på en o en halv ungefär så sen gick jag och åt, sedan när jag satt och åt kom mamma :P Hon var i skolan för att göra nånting,som jag förövrigt inte kommer ihåg vad det var XD Så jaja, då höll jag henne sällskap en stund. :)

Efter skolan åkte jag, mamma och ida in till hemse för ida skulle gå till optikern o se om hon behövde glasögon/linser, medan hon och mamma var där så gick jag in på Zoolecta och tittade lite, hittade ett billigt fleecetäcke som jag köpte och sen åkte vi till lantmännen för att köpa kattmat och B-vitamin till hästarna. Kollade på ridstölvar också, men dom jag vill ha fiiiiiiiinns inteeeeeeee!!!!!! DAAAAAAMP!!!!
Köpte iaf nya sporrremmar och en sadelgjord oxå, den gamla är så skabbig o äcklig o trasig o blablablaaa. När jag kom hem så oljade jag in sadeln o tränset, sen tvättade jag fleecetäcket o slängde in det i tvättmaskinen så den kan centrifugeras :) btw, så har någon liten ängel kanske några gräsbroddar till övers jag kan få låna i helgen? (A)

Snart är det Knight Rider  (det nya ofc) <33 ska spela in det hihi, så jag kan se det igen, när jag vill ;) LOVE IT <3 Skulle kunna skriva ett inlägg som bara handlar om KR :D <3 Men då komnmer ni vilja döööda miig :D

puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0