Regn regn regn faller ner ner ner

reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegn.

Grått är det ute, det regnar. Bra tillfälle att plugga eftersom jag har uppsatsskrivning på onsdag och man får bara ha med det material som man själv har skrivit... och jag är på första uppgiften på del 3, (av tre uppgifgter.. suck.) sen är det bara del 4 kvar.. Jag är rökt som en liten flundra.

Men men, får väl skriva kvällen och sen lite imorgon oxå. Men iaaallaafaall! Idag så har det ju som sagt regnat, dagens "grej" var egentligen att rida GetMe, men jag hatar att rida när det regnar, haha jag tycker det är hundra gånger värre än när det snöar faktiskt. Så jag longerade istället och det gick ganska bra :) Han har ju varit roping häst i unga år så han tror att man sa backa och strama upp linan -.- Men om ida "springer igång" honom funkar det finfint :)

Imorgon ska jag rida och gör jag inte det så ska jag longera och gör jag inte det så ska jag plugga. Fast det måste jag göra ändå.

Sen ska jag fortsätta vara arg på hockey VM. Ärligt talat jag tycker att det är den löjligaste sporten nånsin. Woooooow vad coolt att åka skridskor och bli asförbannad om någon puttar till en, o inte nog med det så hoppar halva jävla laget på den lilla stackaren som råkade tackla till den stora feta biffen. Sen får dom stackars domarna värsta salvgörat med att bstämma vems fel det var, o vem som ska få en och den straffen o allt vad det är.. Efter det så slåss dom lite till oxå. Sen får alla en massa utslagna tänder och måste göra plastikoperationer för att deras fruar ska gilla dom igen. Bajs på hockey.

Där fick ni min åsikt om HOCKEY VM! :)

puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0