Sunshine :D

SOMMAAAAAAR!!! Det känns nu! Äntligen, som jag har väntat! Nu är den här! Yeeeeey :D

Kom hem från tävlingen som var nu idag, det är inte så kul att vara flaggare, hu, man måste hålla koll på om ekipaget har fått startsignal o en massa, o ja... mina tankar brukar gå över på annat vid det tillfället hehe, men målgången den är jag bra på ;) Så jag fick flagga mål medan Jessi o Jossan tog starterna :) På tal om mål så har jag skrivit upp mina olika mål inom tävlingar och inom träningar. Skönt att veta vad jag vill och när jag vill att jag ska ha klarat av målen :)

Ska snart gå ut i solen igen, skulle se om kusinoskar hade fixat spotify till mig än, men det hade han nog inte... trooooor jag...  ajaaa, puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Jaha okej, vad mysigt :)

Jag har en C-ponny. Cortina heter hon, korsning mellan lipizzaner och russ. Jag tävlar hoppning, dressyr och fälttävlan med henne. Hon har mycket egen vilja, tror aldrig jag har sett en så envis ponny nån gång faktiskt. Men jag var och tävlade med henne idag, hon var superfin :D

2009-05-31 @ 16:00:55
URL: http://hwahlgren.blogg.se/
Postat av: hanna

Så roligt :D

Jaså du bor på Gotland, jag köpte Cortina där ifrån!

2009-05-31 @ 16:16:56
URL: http://hwahlgren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0