Yeeeyy

Äntligen ett nytt inlägg, har inte orkat uppdatera, sorry ni få som läser här haha,

Idag, FREDAG så har jag lyssnat på världens bästa föreläsning, skriver mer om den på måndag för i helgen kommer jag inte hinna blogga, ska vara funktonär på tävlingar hela helgen, blöö rist, men man blir brun ^^ eftr skolan så gick jag bort till frisören o klippte mig, sen var det rally till bussen, som jag senare märkte att jag inte alls hade behövt skynda mig till. O vips, så var jag inne i stan med Jessi o Anna :) Köpte måååånga grejeeeer, haha, inte, :P eller det var mer än jag hade tänkt ialf, två guldiga armband, hårspännen och snoddar från HM, ett linne från vero moda, leggins, brun utan sol (lovar, har världens blekste ben) och en bh att ha under avslutningsklänningen på åhlens och ett par shorts  för 50 spänn på Urban islanad (eller vafan det heter på adels ligger den ialf,) som jag kan ha imorron när jag ska stå på banan.
lalal shopping
GetMe älsklingen åker imorgon klockan åtta oxå, kommer vara utlånad tills dom vet hur dom vill göra :)  Kommer sakna honom även om det bara är 15 min ifrån så man kan hälsa på, men man hinner ju liksom aldrig, man har ju annat o göra.. :(

Det var väl allt för mig just nu, smsa gärna, tristeeeeeeess..

puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0