DÖ HÖSTJÄÄVEL!

Nu tänker jag göra ett klaginlägg! Alla gnäller om att jag gnäller så nu ska jag gnälla bara för att dom antagligen förväntar sig att jag ska gnälla!

Och dagens klagämne är *trumvirvel* HÖSTEN!!!

Hösten är sämst.
 Det regnar.
 Det blåser.
 Det är kallt.
 Det blir mörkt superdupersnabbt.
 Man blir förkyld.
 Man känner sig blek och ful och händerna blir automatiskt torra och spricker, just för att det är kallt.
 När det är mörkt ute kan man inte rida heller, så hästen får ingen ordentlig motion och ärligt talat, på hösten vill man nästan inte rida, just för att det är kallt, mörkt, regningt och blåsigt.

Conclusion; HÖSTEN SUGER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

aah okej :D hur går det med bloggen då?:D

2009-11-02 @ 17:45:30
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

haha okej :D

2009-11-02 @ 17:54:26
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0