Hjärtat

Brejk gick superfint idag, körde mest travjobb och han travade på bra :) Red i regnet oxå, är riktigt stolt över mig själv för jag vägrar alltid rida när det regnar eller blåser bara för att det alltid går piss då, utom idaaag :D
Fast man hade ju inte bangat på ett stort och härligt ridhus direkt tihi ;)

Åh, juste! Han var så himla söt i stallet, jag stod i boxen och hängde över boxdörren o tittade ut på regnet, o rätt som det är känner jag en varm mule på ryggen, så jag vänder mig om och då står Brejk o "pussar" mig på ryggen hah, gullig :P
 Antagligen ville han bara påkalla min uppmärksamhet så han skulle få ett till minipäron men i alla fall ;)

pooney

bild från i somras, ignorera mig :P

B R E J K <3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0