It was a friday night...

Kom just in från en trevlig ridtur på Brejk :) Blev mest travjobb och lite galopp, var så hemskt halt ute, men han gick på fint!
Tror dock att han är sned i ryggen för rätt som det är går han inte som han ska, o sen så känns det konstigt i ena varvet men inte i andra, och han är inte halt :S Så han borde vara sned i ryggen enligt mina beräkningar.. Måste VERKLIGEN köpa ny sadel nu alltså.. Någon som har bättre koll än jag på sånt? Typ sadlar som har gjort ryggen sned eller liknande? :P

Aja.. Måste få GetMe såld först, seeeen kan jag köpa en BRA sadel som förhoppningsvis passar perfekt till lilla Brejk! :) Så någon som vill köpa en fin C-ponny, snäll jämt och helst till dressyr då jag anser att han passar bäst som dressyrponny? :)

brejk

Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: Ja, jag ska nog testa. Det är ju inte precis som om man dör om man trillar av :P Jag har bara väldigt stor respekt för djur.

2009-11-18 @ 17:09:42
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0