Krompiller

Känner att jag går emot mig själv, pappa tipsade nämligen om krompiller till mig så att jag ska kunna bli av med mitt enorma sockersug, o nu har jag tagit ett sånt piller o sitter ändå med världens godispåse bredvid mig .___.

Men det är helg o då är det okej att slänga i sig skitsaker! På måndag däremot ska jag hålla mig i skinnet o inte äta nått sött alls, utom yoghurt.. (a) grundstenen i min kostcirkel typ :P

Ska försöka sticka ut o springa en halvtimme oxå... Får se hur det går.. Gillar att springa när man väl har kommit igång men det är just första knuffen så man pallrar sig ut och gör det hah

Nu ska jag sätta igång att göra hemgjorda hamburgare! = Nyttigt! :) :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0