Måndag!

Ahhhh... Lååång dag!
Hade idrottsprov idag jau, o det gick ganska bra, sedan blev jag inslängd i en hiss, jätteyaaay verkligen.. INTE. Skulle stänga igen en dörr fortsomfan när jag blev jagad men slog i tummen i väggen så det började blöda haha.. Har ett suuuuperfint blåmärke oxå efter Krilles schampooflaska som han hade i väskan o slog till min hand med!
 Har varit i lagårn från 5 till kvart i 7 idag kanske jag borde skriva för att påminna mig själv om att jag ska gå upp vid sju imorgon igen o upprepa samma procedur som imorse.. Säger bara en sak; MJÖL ÖVERALLT! Ögonfransarna, ögonen (såklaaart), näsan, halsen och öronen.. 
 
Hade på mig dom nya leggisarna, så här kommer dagens ;)

dagens


Kommentarer
Postat av: Matilda

Menar du halsbandet? det kostade 240 kronor om jag inte minns fel

varifrån kommer koftan?

2009-11-24 @ 20:00:58
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0