Marija!

Visby med Marija idag! Väääldigt trevligt ^^
Vi gick runt typ hela stan och sen tog vi en tripp till skolan, där min mattelärare var så vi fick gå in o ta en liten rundtur haha, VIP liksom x) nejmen det var lite udda/skoj :)
Efter det så tänkte vi fika men sen kom vi på att klockan var typ matdags så då drog vi till donken och åt chzbrgrz! När vi hade blivit mätta och glada så gick vi runt i affärer och köpte så köpte jag julklapp till pappsen, vilket jag inte skriver här för jag är osäker på om han läser eller inte läser min blogg.. hm :P
Marija ville kolla på skor oxå, o dom va feeeett shcnygga! Kanske ska köpa "uggs" oxå, fast det är fjortisstämpel på dom.. men Marija tyckte att jag inte såg fjortis ut i dom så då var det okej ^^
 Köpte lackleggins oxå! Fiiina var dom, ni får se sen antar jag :)
Slutsats dårå; Roligt på stan med Marija! ♥
marija<3
Mariiiija!♥

Kommentarer
Postat av: ♥Beckis♥

hallåjj;))



Ska du se Robinson Karibien ikväll kl.20.00?



KRAM<3

2009-11-21 @ 18:26:13
URL: http://hellobecky.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi mysdag

2009-11-22 @ 20:47:05

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0