Moahahaaa


Juste drömde som sagt en helkonstig mardröm..
Jag o resten av klassen står på busstationen i visby och då kommer en kille som vill prata med oss. O på nått jävla vänster så fattar jag att han vill kidnappa oss och sedan döda oss.
 Så jag går omkring till dom andra o berättar att vi måste sticka innan han låser in oss någonstans!
Men den killen lockar med allihopa in i ett litet rum med en dörr och inga fönster, killen ställer sig i vägen för dörren så vi inte kan smita men jag slår ner honom ändå o så springer vi iväg till övervåningen för helt plötsligt befinner vi oss i ett gigantiskt hus.
När vi sitter på övervåningen hela klassen och typ halva min familj så ser vi kidnappar killen och hans gäng sitta nedanför övervåningen och planera hur som ska döda oss. Efter det så kommer vissa ur gänget upp och omringar oss så vi hoppar ut genom ett fönster, men därnere väntar resten av gänget.
Och då kommer en fet kille med en bandyklubba o vill döda mig.
 Men då säger jag att men haaallå... vi kan inte ha fight om inte jag har något att slåss med.. Så jag får bandyklubban och han tar en vägskylt :P Heeelt wacked, men i allafullafall så hakar jag fast min bandyklubba i hans vägskylt o då trillar han omkull så jag börjar trampa på hans feta ansikte! Fast min tå åkte ner i hans mun o det var inte så nice.. :P

det var inte en så kul dröm :P och den var sämst att försöka förklara oxå hah






JESSI ÄR BÄÄÄÄÄST :D:D:D:D <3


Kommentarer
Postat av: Jeeeeessi

menjag va ju oxå meeed ^^

2009-11-17 @ 13:48:58

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0