Owl City - On the wing

Jag vill ha torsdag nu! New moooooooon med klassen då :D Ska bli fett roligt faktiskt :) En annan film jag skulle vilja se är 2012, lite kul att vissa tycker att den är sämst medan andra typ älskar den. Pållarna är inne i det nya stallet oxå btw, dom såg vääldigt förvirrade ut haha. På tal om förvirring så undrar jag om det är fler än bara jag som blir förvirrad när man har två mackor, man har ätit upp ena, men sen när man ätit upp den andra så tror man fortfarande att man har macka #2 kvar.. Alltså, FETT IRRITERANDE, borde egentligen varit med på min lista jag hade gjort igår :) 

Är stört sugen på att åka upp till globen horse show nästa helg oxå.. Riktigt pepp på det faktiskt, alltså bara gå på shoppingen dårå haha, lönen trillar ju in den 25e :) Bara "en aaaaning" synd att jag inte har en aning hur man kommer dit haha. Äsch, frågar man någon på typ ren gutamål så måste man ju kunna få en idiotförklarning ^^ Så det fixar sig :) Tror jag :s

Nej men det gör det nog, Marija kanske kunde hjälpa mig, eller Nell, haha tur att man har lite kontakter ^^ Annars får jag internetshoppa xD Trots att det inte är lika kul :P
 ;)
söto
B R E J K  M Y  T R U E  L O V E

Kommentarer
Postat av: sara

brejkis sötis ^^

2009-11-22 @ 20:20:42
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: sara

brejkis sötis ^^

2009-11-22 @ 20:20:49
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0