Winne the puh

Jag hatar spotifyreklamen. Och att vara förkyld.

Bloodhound gang gör rolig musik tycker jag! Knarkar låten Foxtrot Uniform Charlie Kilo och har väl gjort det sen igår någonting .. oavbrutet :) Men MUSE är bäst ♥ och Queen såklart men det borde alla veta att jag tycker vid det här laget :P

Jag ska nog göra en lista snart oxå, känner att jag behöver lista av mig en massa grejer!
Känns som om jag har ludd i huvudet också, faktiskt, det låter nog skumt men ja.. Jag kanske är den nya nalle puh!
Ebba Puh, tufft.
Undrar om folk hade gillat mig då, fast det tror jag inte, kanske hade varit extra gosig o så men alla hade hatat mig för  min enorma dumhet :P
 Och ni som tycker att jag verkar korkad nu måste ju vara glada över att jag inte är Ebba Puh. ÄN.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0