Fågel + Ebba = K-POW

Det är riktigt kul med en egen liten dator, nu kan jag ju nästan blogga precis när och vart jag vill om jag känner för det :))) Och eftersom jag inte har bloggat på länge så ska jag skriva om vad som hände i tisdags!

Det är morgon, klockan är ca 13 minuter över sex, Ebba kommer på sin moppe som ligger på högsta fart.
Ebba ser en rapphöneliknande fågel lite längre fram på vägen men tänker "den flyttar sig innan jag har kommit fram".
Fågeln tänker "Ebba på moppe, hon kör förbi".
Ebba tittar bak i backspegeln bara för att checka så det inte kommer någon bakom.
Ebba är nu väldigt nära fågeln.
Fågeln tänker "´Helvete Ebba kommer fortfarande mot mig.. Palla flytta sig".
Ebba tänker "äsch, fågeln kommer flyga iväg.. Nääär som helst..", när Ebba upptäcker att fågeln antagligen inte kommer flytta sig så är det redan försent att väja undan.
Fågeln tänker "Jävla Ebba, hon kunde väl ha kört undan, men nähä okej jag får väl flyga iväg då".
Fågeln lyfter precis när Ebba är framme med moppen.
Fågeln typ krossar Ebbas bröstkorg när den flyger rakt upp i luften och Ebba kör rakt fram och då krockar med varandra.
Ebba tänker "FAEN, jag har en fågel på bröstet, måste få bort den. FORT".
Ebba är rädd för fåglar och släpper ena handen för att putta iväg den flaxande fågeln som då flyger förvirrat bort.
Fågeln får en lätt hjärnskakning.
Ebba blir chockad.
Ebba tycker efter 10 minuter att det fortfarande känns som fågeln har flugit in i bröstet.
Fågeln tycker efter 10 minuter att det snurrar i huvudet efter krocken med Ebba.
Ebba blir distraherad för resten av dagen eftersom hon körde rakt in i sin största fobi.


Det var historien om när jag och fågeln krockade i måndags!

Kommentarer
Postat av: Jooosefine (stockholms booo)

Men oj oj oj, va hemsk! tur att det inte hände något värre! <3<3<3

2009-10-29 @ 19:06:09
Postat av: ebbaaa

jävla fågel XD <333

2009-10-29 @ 19:15:32

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0