Galen dag

Jo, faktiskt har det varit en hyfsat galen dag, eller en galen vecka egentligen men aja :P

Idag på morgonen fick vi reda på att vi skulle ta vaccinsprutan klockan tio.. yeeey, typ helt oförberedd! Själva sprutproceduren var ju inte så farlig som sagt men nu efter, aouch vad det gör ont i armen.. Får se hur det går med att sova sen tihi!

Jag var ju på tacokväll med gamla gänget oxå och det var aaaaasmysigt och gud vad jag saknar alla Varför kunde man inte få behålla sin gamla goa klass ett år till för.. Hade varit uuuuunderbart skulle jag tro ;) Fast nya klassen är inte så dum den heller :)

Imorgon är det GGN, en jääättestor "enduro(?)tävling" i alla fall så kommer det några tusen pers o kör en lång och geggig bana bara för kul typ :P Förutom eliten som satsar på att vinna hah ;) Så imorgon ska jag upp innan halv sju för att fixa riktigt varma kläder så man orkar stå ute i kylan heeeela dagen :)

nej sleepisleepitime nu darlings!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Mm:)

2009-10-31 @ 10:11:00
URL: http://hoppetossans.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0