Locked into myself..

I'm alive! och ja, superbra rubrik oxå -.- ;)

har egentligen en massa att skriva av mig men helt seriöst så vet jag inte hur jag ska skriva ur mig det hah.. Lyckat? Hell yes!

Iallafaaaaall så var det träning idag, hoppade 1m o ska kaaaanske debutera det innan årsskiftet :) 

Jag har tänkt lite på det här med dödshjälp och om man har rätt att ta någon annans liv.
 Jag är dock inte säker på min åsikt än.. Jag är både för och emot.. Att dom dödade Saddam Hussein var ju helt rätt enligt mig, men hade det tex varit någon jag älskade så hade det hela kommit i ett helt annat perpektiv... Hm. Svårt!
 Och det där med dödshjälp är jag inte heller säker på, för tänk om jag någon gång skulle vilja dö, o så kan jag inte ta mitt liv själv. Hur gör jag då?
 Jisses.. allting är en fråga om etik och moral.. soooom vanligt.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0