Love of my life!

BREJK ÄR BÄÄÄÄÄST!! ♥

Hade träning igår o Brejkälskling var jättefiin! Precis lagom pigg o lydde hyfsat bra :D Lite svårt att få stopp på honom ibland bara heh, kaske har fått för mkt kraftfoder ;)
Iaaaallafall så först hoppade vi en bana på 90, 95 kanske, o han gick skeeeetabra! :D Sen så höjde dom upp till typ 1m, o 1.05 på vissa hinder typ. O Brejk flöööög över medan jag sitter där uppe o försöker att inte tänka att "vi kommer dö vi kommer dö vi kommer dö" haha, vi kom över allt fastän jag typ hade panik!
Men Brejk är ju en liten ängel och hoppade allt även fast jag ibland inte gav honom dom perfekta påridningarna till hindrerna heh (a) 
 Min slutsats är då denna; Brejk är redo för LB, inte jag :)



Gammal bild på ängeln ♥

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Joo, dt är typ lika dyrt på båda stallen men vi behöver typ göra hälften så mkt dit vi ska flytta å så har vi eget ridhus å volt. Å då kna mna jobb av lite på hyran oxå, allt blir typ bättre helt enkelt :P <3

2009-10-14 @ 21:17:00
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0