Blue eyes, blue eyes, whats the matter with 'em?

Ännu en måndag... Har varit en aaaaaaaaasjobbig helg, är helt slut verkligen, först i lördags var det klintemarknad med sara o gamla gänget! O så igår så vare tävling... HATAAAAA att jobba på tävlingar, gaah det är så jäävla trist :P
  Har asont i min hälsena fortfarande, efter tre veckor är man inte så jävla glad på foten längre :P så nu har jag slängt på en massa sånt där "siduro" eller va det heter, det är typ som zon, en smärtstillande gel som letar upp det inflammerade stället och behandlar direkt.                     HAHAHAH!!!!!


Nej nu pyser jag ner o ser på Family guy ^^

pussn

Kommentarer
Postat av: saraekström

ohyess ! ;D<3

2009-10-05 @ 16:21:20
URL: http://cykkelspark.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0