Lizstomania!

Yes nu kommer en lista! Det var på tiden tycker jag hah ^^

Jag tänker lista tre bra och tre dåliga saker med att gå i en klass med killar! :)

Bra:
1. Ensam tjej! Det är ganska roligt faktiskt, :) 
2. Man kan vara lite som man vill för dem flesta gillar en ändå ;) För när man går i en klass med bara tjejer blir det så att man automatiskt jämför sig själv med dom andra tjejerna.
3. Killar är ganska lätta att ha o göra med så det är nästan aldrig dålig stämning :) 

Mindre bra:
1. Ensam tjej, kan bli ganska jobbigt ibland :P
2. Man får passa sig med vad man säger eftersom killar har en tendens att förvränga vad man egentligen säger ;)
3. Ibland blir det för slappt o snackigt så att det blir svårt att koncentrera sig på uppgifter

Dem här grejerna är det jag själv tycker är bra och dåligt! ;D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0