LUCKYWEEKEND!

ÅHHHH!!! Tråkigaste helgen nånsin! Det är nästan så att man saknar skolan tillomed... händer fan roligare grejer där än här -.-

Nästa helg är det hopptävling o klintemarknad o födelsdagskalas för mina kusiner, fattar inte varför sånt händer samma helg? Lunde inte nått av det ha varit den här helgen ist elr? KOmmer inte hinna med allt, för tävlingen börjar antagligen 10, sen rider jag väl vid halv elva, sen ska man hem, duscha byta om fixa sig o iväg till klinte o vid halv 2 ska vi till kusinerna o ha släktkalas. Kommer med andra ord bli stressssssssigt!

Ajaa, :) i början på oktober, 2-4 så tror jag att jag sticker upp till sthlm o är med bästaste Freja <3 FISAAATAN vad kul vi kommer ha ;D

Helgen efter det hoppas jag på att få följa med som hästskötare med Jessi som ska till Ljungby på tävlingar! ;D

Kommentarer
Postat av: N

Sv: Mohahaha, ja ska tävla när du är här i stockholm :) <3

2009-09-19 @ 22:46:38
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Ska tävla i Rastaborg på lördagen å i Sollentuna på söndagen. Men dt är nog både lättare å roligare att kolla på Sollentuna, så dt vore askul om du kom dit :D <3

2009-09-20 @ 14:28:23
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0