Smile like you mean it

Sitter o väntar på jessi som ska komma snart :)

Mika på högsta volym oxå, sjuuukt najs!

Har infört köpstopp nu, brände nämligen ca 2000 förra veckan vilket kanske inte var så smart eftersom jag snart ska till sthlm :P

 Ialf så köpte jag följande;
2 par jeansleggings á 99 :- Bikbok
1 svart aaasgo kofta, 299 :- Bikbok
1 par jättefina högklackade skor, 399 :- Din sko
En Björn Borg väska, 699 :- Åhlens
1 champagnefärgat Glen Gordon schabrak 398 :- Dahrve
3 blåa borstar ca 120 :- Dahrve
3 hovkratsar, 30 :- Dahrve
Ett spö till Ida, 30 :- Dahrve

Det var nog allt, trooor jag :) Kommer säkert  bilderpå det mesta senare nån gång :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0