Blow my speakers up!

Jag vill ha ett suuuuuuuuupernice högtalarsystem eller vad det heter, till datorn.... dregel...

Idag slöt jag vid kvart över tio mihih, så det blev lite shopping tihi ;) En flerfärgad tröja på bikbok med stora färgade ränder på, och sen lite olika armband som matchade :)
 Får se om jag hittar någon bild på nätet haha, jessi har min mobilsladd så kan inte lägga över bilderna därifrån och jag är för lat för att orka ställa mig och ta fina bilder med kameran (A)

Efter min lilla shoppingrunda mötte jag Krille o hans kompis Person :p Eller ja, han heter persson i efternamn så han kallades person :) Vi gick in på expert och så spelade dom tv spel en stund i väntan på Philip som aldrig kom.. Eller jo, men han kom senare, efter att Robin hade åkt hem och jag hade slängt i mig två burgare på donken ;P Då gick vi omkring lite och tittade runt, vi försökte förfölja/leta upp Krilles bror kalle oxå, vi skulle skälla lite på honom haha! :) Dock tröttnade vi och gick in på swedbank och fixade lite grejer, sen blev det mcflurry och sen gick vi runt lite till och träffade en massa folk som krille o fille kände :)



nu har jag skrivkramp och måste lägga upp pulkabilder på fb, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0