MI MI MI MI hihihi

^ ska bli min standard inledning ;)

Skrev ett suuuuperdupermega långt inlägg igår, som såklaaaaaart försvann -.- MORR! jaja, snabba cash i fredags med Krille var sviiiinbra! En stark 3a, eftersom jag har läst boken så blev jag lite sur över att dom hade missat några viktiga scener :P Men Krille gav den en klar 4a iaf :)
Juste, jag köpte en rolig tischa oxå, "I am so blogging this" står det på den, köpte den på cubus för 99 kronor, och kommer nog aldrig använda den haha, får gå hemma och skrota i den ^^ Köpte ett hänge som jag kan sätta på mina halsband oxå, snyggt värre :) Mitt halsband som jag vann hos lamia är färdig nu så det kommer npg snart :D

Igår lämnade vi GetMe på nya stället oxå, han såg glad ut! Saknar honom jättemkt men som tur är så är det inte så långt härifrån så jag kan ju hälsa på honom när jag vill liksom x)

Idag så ska jag se på innebandy, Krille ska spela och sedan ska jag hem hem hem o kanske rida en sväng :) Får seee, men nu ska jag slänga på mig lite kläder haha, tänker fan inte gå omkring i en gammal tröja o ett par mjukisar hela dagen ;)

Kommentarer
Postat av: ssaraekström

haha, då har vi båda den :D:D

2010-01-20 @ 07:00:05
URL: http://cykkelspark.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (syns inte för dom andra)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0